Najčastejšie kladené otázky na chate, mailom či telefonicky k ponuke, objednaniu, doručeniu či reklamáciám.

Ako nakupovať?

Nájdi čo potrebuješ jednoduchým vyhľadaním po kliku na ikonu lupy v hornej časti stránky, alebo použi naše menu, ktoré ťa zavedie čo najhlbšie do nášho portfólia. Ak si náhodou nevieš rady, neváhaj a ozvi sa nám na chate alebo telefonicky.

Následne už len stačí kliknúť na ikonku košíka a pokračovať nákupným procesom. V každom bode je k dispozícii nápoveda, ktorá ti pomôže pohnúť sa ďalej a vyplniť do daného políčka tie správne informácie. Veď predsa, keď chceš niektorý z našich fantastických produktov, potrebuješ mať vyplnené kontaktné údaje, aby ťa kuriér našiel...

Platiť môžeš na dobierku v hotovosti pri prevzatí balíka, bankovým prevodom na účet alebo online kartou. Používame GoPay, čo je brána prijímajúca platby od všetkých kariet, bitcoinov či smsiek ktoré sú na trhu.

Potom už len počkaj na mail od prepravnej spoločnosti a zásielka bude na ceste k tebe čo najskôr.

Dostupnosť

Keď niečo Jim na sklade má, hneď dupe do obchodíku zabaliť a načechrať práve tvoju objednávku. Očakávať ju môžeš do 24 hodín, ak ju objednáš skôr ako na svojom povoze dorazí kuriér. V sobotu a nedeľu si daj pokoj, ak objednáš v piatok ráno, budeš mať objednávku doma v pondelok. 

Ak Jim vo svojom obchodíku niečo nemá, môže to byť z rozličných dôvodov. Buď je to produkt super drahý a s miliónom variantov a Jim by radšej svoje obličky nepredával alebo je prosto produkt dočasne vypredaný lebo si ho rozchytali krásychtiví junáci.

Bežne však trvá 7-14 dní, kým rovno k tebe domov príde očakávaná vychytávka, ktorú si si objednal. Ak náhodou povoz zo zahraničia napadnú banditi, Jim ti o omeškaní dá ihneď vedieť a na objednávku ti vymyslí zľavu alebo nejakú drobnosť na zalepenie bolesti.

Jim má však aj niekoľko produktov označených ako Limitovaná edícia. Tie keď sa predajú, sú navždy fuč.

Balenie

Chceš aby ti domov neprišiel balík akoby ho "krava v pysku mala"? Jim balí tvoje objednávky chrumkavo a atraktívne. 

Neveríš? Tak objednaj a uvidíš! 

A ak chceš zabaliť tak peknúčko, lebo ideš podarovať, tak napíš do poznámky, tie najkrajšie krabice Jim drží v ľavom spodnom šuflíku.

Podpora

Že nakupovanie je len prasprostý konzum? Ha! Jim pomáha všetkým barbershopom (ktoré chcú) dostať zo seba maximum. Poskytuje im rôzne materiály na študovanie a zlepšovanie techniky strihania a keď príde čas dávať, teda no shave november, Jim vždy podporí dobrú vec. Či už je to útulok pre chlpáčov, rodiny v núdzi alebo kroje pre folklóristov, Jim sa postará.

Ponuka

Jim sa neustále snaží rozširovať portfólio.

Novinky na trhu ako aj pevné a overené stálice u Jima nájdeš vždy.

Jim vo svojom obchode drží rozmanitosť a tak ti pomôže udržať sa alebo vystajlovať do maxima.

Nenašiel si čo si hľadal? (V ponuke je vyše 800 produktov, človeče!) Neváhaj a napíš! Jim ti to zoženie rýchlo a ľahko.

Servis

Jim sa rád rozpráva. Poradí ti ako dostať zo svojho účesu maximum, aby aj tie najprudérnejšie dámy povedali potichúčky "wow".

Ak sa tvoj problém dá vyriešiť kozmetikou, Jim je tu pre teba. Tak neváhaj a napíš mu priamo tu na stránke!

Reklamácie

Ajaj. Kuriér niečo zmrvil, balík zhovadený, pomáda vytečená, faktúra premočená, koniec sveta.

Máš smartfón? (jasné že máš..) Odfoť, čo sa stalo a pošli nám to mailom alebo na Facebooku. 

Po krátkej konverzácii získaš opäť úsmev na tvári a iskru do života. Garantovane!

Stav objednávky

Stav svojej objednávky môžeš zatiaľ sledovať v svojom zákazníckom účte.

O prijatí zásielky do prepravy ťa bude informovať kuriérska spoločnosť mailom a smskou na tebou uvedené kontakty.

V blízkej budúcnosti plánujeme pridanie tracking linkov pre kuriérsku prepravu.

Štandardné scenáre

Mám barbershop, dostanem zľavu?
Ak máš záujem nakupovať na IČO, a teda dostať zľavu na produkty pri zmluvnom či nezmluvnom odbere, je nutné prihlásiť sa na zákazníckom účte, ktorý ti bol pridelený. Ak ho náhodou ešte nemáš, alebo si na trhu nový a prekĺzol si popod radar, kontaktuj nás telefonicky alebo mailom pre vytvorenie zákazníckeho konta. Veľkoobchodne ponúkame približne 80% nášho portfólia, dopredajové kúsky a limitovaná edícia produktov je dostupná len v maloobchodnej cene.
Mám záujem o veľkoobchodnú spoluprácu
Veľkoobchodná ponuka pozostáva z niekoľkých úrovní: Nezmluvný partner Zmluvný partner Veľkosklad Na úspešné dokončenie veľkoobchodného nákupu potrebuješ mať vytvorený špeciálny zákaznícky účet. Nie všetky produkty sú dostupné pre veľkoobchodný nákup! Do veľkoobchodnej ponuky sú zaradené len produkty mimo limitovaných edícií a mimo dopredaja. Je pre nás dôležité, aby si vedel produkty, ktoré si obľúbiš, znovu objednať. Po vytvorení účtu administrátorom môžeš začať nakupovať. Všetky údaje by mali byť predpripravené a stačí teda jednoducho objednať. Veľkoobchodný predaj používa len 2 spôsoby platby a to dobierka a platba kartou (prevodom). Platba na faktúru so splatnosťou nie je možná. Pri väčších objednávkach nad 1000€ a objednávkach nábytku môžeš byť kontaktovaný s požiadavkou na úhradu 50% celkovej sumy objednávky vopred s doplatkom 50% pri expedícii/doručení tovaru vzhľadom na zvolený spôsob platby. Jedná sa najmä o objednávky, pri ktorých produkty momentálne nie sú skladom, prípadne sú na objednávku.
Prišiel mi poškodený balík
Denne odošleme množstvo objednávok. Sme len jeden z XY obchodov, ktoré posielajú zásielky zvolenou kuriérskou spoločnosťou. Priemerná chybovosť a poškodenie sa pohybuje na úrovni 0.1%. Svojim spôsobom si vyhral lotto! Situácia je však riešiteľná. Balík prosím prevezmi, avšak vyjadri nespokojnosť s jeho vzhľadom priamo kuriérovi. Spíše s tebou škodovú udalosť a odíde. Doma si prezri obsah zásielky, ak sú produkty nepoškodené, prijmi naše ospravedlnenie a obalový materiál prosto vyhoď. Ak sú produkty poškodené, prosím odfoť ich a pošli nám fotky cez náš reklamačný formulár alebo priamo náš mail. Kompenzáciu / výmenu produktu / storno objednávky vyriešime čo najskôr. Takéto reklamačné konanie býva bežne vyriešené do 7 dní.
Balík prišiel v poriadku, obsah je však poškodený
Menej obvyklá situácia je stav, kde napriek našim snahám zabezpečiť bezpečnosť produktu počas prepravy výplňovým materiálom je na vonkajší obal položený ťažší predmet alebo je vyhrkaný do bezvedomia. Krabica v tomto prípade nebýva poškodená, avšak pokiaľ sa jedná o sklenený alebo plastový produkt (napr. aj fľaša), môže byť vo vnútri obalu rozbitý. V prípade plechových krabíc môže byť viditeľná značná preliačenina. Situácia je však riešiteľná. Doma si prezri obsah zásielky, a ak sú produkty výrazne poškodené alebo rozbité, prosím odfoť ich a pošli nám fotky cez náš reklamačný formulár alebo priamo náš mail. Kompenzáciu / výmenu produktu / storno objednávky vyriešime čo najskôr. Takéto reklamačné konanie býva bežne vyriešené do 14 dní.
Nepozdáva sa mi kvalita produktu
Ak si obdržal produkt, ktorý sa ti kvalitatívne nepozdáva, farba produktu je zvláštna (napr. ako leopardie škrvny), vonia zvláštne až zatuchlo, prípadne ti prišiel produkt po dátume spotreby, neváhaj nás kontaktovať. Výmenu produktu / kompenzáciu / storno objednávky vyriešime čo najskôr. Vzhľadom na rôzne pečate jednotlivých produktov nie je možné skontrolovať kvalitu každého jedného z nich, preto prosím buď ohľaduplný. Takéto reklamačné konanie býva bežne vyriešené do 7 dní.
Objednávka bola akceptovaná, neuhradená
S ohľadom na naše obchodné podmienky je v tomto prípade možné objednávku jednoducho zrušiť napísaním na náš mail, chat, alebo zavolať na tel. číslo uvedené v sekcii Kontakty
Objednávku som prevzal a uhradil, ubehlo viac ako 14 dní
V tomto prípade ťa poprosíme produkty pekne zabaliť, na krabičku dať mašľu a podarovať ich niekomu, kto ich ocení. Tiež robíme impulzívne nákupy, z tvojej objednávky sme sa potešili, ale nechceme aby si bol smutný ohľadom tvojho nákupu u nás. Ak je tovar neotvorený, nepoškodený a vhodný na opätovný predaj, kontaktuj nás, pravdepodobne sa dohodneme na výmene tovaru za iný. Vedel si, že máme otvorené už 4 segmenty?
Objednávku som prevzal a uhradil
S ohľadom na naše obchodné podmienky je v tomto prípade možné objednávku jednoducho zrušiť napísaním na náš mail, chat, alebo zavolať na tel. číslo uvedené v sekcii Kontakty. V prípade vrátenia bez udania dôvodu je nutné poznamenať, že späť potrebujeme dostať neotvorený a nepoužitý tovar v stave vhodnom na opätovný predaj. Ak bude tovar otvorený alebo použitý, riadime sa reklamačnými podmienkami, ktoré sú k dispozícii na tejto stránke. Ak je tovar neotvorený a vhodný na opätovný predaj, môžeš očakávať bleskovo rýchle vybavenie. Je nutné nám uviesť číslo účtu, na ktorý máme vrátiť peniaze za objednávku. Vrátenie peňazí prebehne v horizonte 3-5 dní (prijatie pôvodnej platby, verifikácia platiteľa, odoslanie peňazí, vystavenie dobropisu)
Objednávka je na ceste ku mne, platba kartou
S ohľadom na naše obchodné podmienky je v tomto prípade možné objednávku jednoducho zrušiť napísaním na náš mail, chat, alebo zavolať na tel. číslo uvedené v sekcii Kontakty. Prosíme ťa o skorú reakciu, kuriéra vieme otočiť takmer pred dverami. Alternatívne môžeš odmietnúť prebratie zásielky. Je nutné nám uviesť číslo účtu, na ktorý máme vrátiť peniaze za objednávku. Vrátenie peňazí prebehne v horizonte 3-5 dní (prijatie pôvodnej platby, verifikácia platiteľa, odoslanie peňazí, vystavenie dobropisu)
Objednávka je na ceste ku mne, dobierka
S ohľadom na naše obchodné podmienky je v tomto prípade možné objednávku jednoducho zrušiť napísaním na náš mail, chat, alebo zavolať na tel. číslo uvedené v sekcii Kontakty. Prosíme ťa o skorú reakciu, kuriéra vieme otočiť takmer pred dverami. Alternatívne môžeš objednávku neprevziať a v rovnakom stave sa vráti naspäť k nám.
Objednávka bola akceptovaná, uhradená
S ohľadom na naše obchodné podmienky je v tomto prípade možné objednávku jednoducho zrušiť napísaním na náš mail, chat, alebo zavolať na tel. číslo uvedené v sekcii Kontakty Je nutné nám uviesť číslo účtu, na ktorý máme vrátiť peniaze za objednávku. Vrátenie peňazí prebehne v horizonte 3-5 dní (prijatie pôvodnej platby, verifikácia platiteľa, odoslanie peňazí, vystavenie dobropisu)

Úrovne veľkoobchodnej spolupráce

Nezmluvný partner
Nezmluvným partnerom je každý partner, ktorý nakupuje na IČO a operuje v segmente rovnakom, v akom sú produkty v eshope, v ktorom sa práve nachádzaš. Získať zákaznícky účet so statusom nezmluvný partner môže každý podnikateľ, ktorý nám zašle požiadavku mailom alebo požiada telefonicky. Benefit nezmluvného partnera Benefitom nezmluvného partnera je zľava na celkový nákup akejkoľvek položky v našom eshope. Zľava sa pohybuje v rozmedzí 3-15%.
Zmluvný partner
Zmluvným partnerom je každý partner, ktorý nakupuje na IČO a operuje v segmente rovnakom, v akom sú produkty na eshope, v ktorom sa práve nachádzaš. Získať zákaznícky účet so statusom zmluvný partner môže každý podnikateľ, ktorý nám zašle požiadavku mailom alebo požiada telefonicky a následne podpíše zmluvu o odbere tovaru na obdobie 2 rokov. Výška odberu sa určuje individuálne v závislosti na počte obsluhovaných staníc zákazníkov. Benefitom zmluvného partnera je zľava na celkový nákup akejkoľvek položky v našom eshope. Zľava sa pohybuje v rozmedzí 10-40%. Benefitom zmluvného partnera je aj možnosť využiť ponuku Vianio Barber Bundle ktorá zabezpečí: Vytvorenie webového sídla s vlastným obchodom bez starostí a nutnosti odosielať či naskladňovať doň tovar Získavanie provízií z predaja z eshopu Marketingovú podporu vo forme promo článku a krátkeho videa Kontinuálne vzdelávanie o biznise
Veľkosklad
Veľkoskladovým partnerom je každý partner, ktorý nakupuje na IČO a operuje v segmente rovnakom, v akom sú produkty v eshope, v ktorom sa práve nachádzaš. Získať zákaznícky účet so statusom veľkosklad partner môže každý podnikateľ, ktorý nám zašle požiadavku mailom alebo požiada telefonicky a následne podpíše zmluvu o odbere tovaru na obdobie 2 rokov. Výška odberu sa určuje individuálne v závislosti na veľkosti podnikania daného subjektu podnikateľa. Benefitom zmluvného partnera je zľava na celkový nákup akejkoľvek položky v našom eshope. Zľava sa pohybuje v rozmedzí od 10-40%.
Produkt pridaný do zoznamu prianí
Produkty pridané na porovnanie

Stránka používa cookies. Viac sa o nich dočítate tu. Bez registrácie sú dáta anonymné, po registrácii máte plné právo s nimi manipulovať podľa vášho želania.