Mám barbershop, dostanem zľavu?
Ak máš záujem nakupovať na IČO, a teda dostať zľavu na produkty pri zmluvnom či nezmluvnom odbere, je nutné prihlásiť sa na zákazníckom účte, ktorý ti bol pridelený. Ak ho náhodou ešte nemáš, alebo si na trhu nový a prekĺzol si popod radar, kontaktuj nás telefonicky alebo mailom pre vytvorenie zákazníckeho konta. Veľkoobchodne ponúkame približne 80% nášho portfólia, dopredajové kúsky a limitovaná edícia produktov je dostupná len v maloobchodnej cene.
Mám záujem o veľkoobchodnú spoluprácu
Veľkoobchodná ponuka pozostáva z niekoľkých úrovní:
Nezmluvný partner
Zmluvný partner
Veľkosklad
Na úspešné dokončenie veľkoobchodného nákupu potrebuješ mať vytvorený špeciálny zákaznícky účet.
Nie všetky produkty sú dostupné pre veľkoobchodný nákup! Do veľkoobchodnej ponuky sú zaradené len produkty mimo limitovaných edícií a mimo dopredaja. Je pre nás dôležité, aby si vedel produkty, ktoré si obľúbiš, znovu objednať.
Po vytvorení účtu administrátorom môžeš začať nakupovať. Všetky údaje by mali byť predpripravené a stačí teda jednoducho objednať.
Veľkoobchodný predaj používa len 2 spôsoby platby a to dobierka a platba kartou (prevodom). Platba na faktúru so splatnosťou nie je možná.
Pri väčších objednávkach nad 1000€ a objednávkach nábytku môžeš byť kontaktovaný s požiadavkou na úhradu 50% celkovej sumy objednávky vopred s doplatkom 50% pri expedícii/doručení tovaru vzhľadom na zvolený spôsob platby. Jedná sa najmä o objednávky, pri ktorých produkty momentálne nie sú skladom, prípadne sú na objednávku.
Prišiel mi poškodený balík
Denne odošleme množstvo objednávok. Sme len jeden z XY obchodov, ktoré posielajú zásielky zvolenou kuriérskou spoločnosťou. Priemerná chybovosť a poškodenie sa pohybuje na úrovni 0.1%. Svojim spôsobom si vyhral lotto!
Situácia je však riešiteľná. Balík prosím prevezmi, avšak vyjadri nespokojnosť s jeho vzhľadom priamo kuriérovi. Spíše s tebou škodovú udalosť a odíde.
Doma si prezri obsah zásielky, ak sú produkty nepoškodené, prijmi naše ospravedlnenie a obalový materiál prosto vyhoď.
Ak sú produkty poškodené, prosím odfoť ich a pošli nám fotky cez náš reklamačný formulár alebo priamo náš mail.
Kompenzáciu / výmenu produktu / storno objednávky vyriešime čo najskôr.
Takéto reklamačné konanie býva bežne vyriešené do 7 dní.
Balík prišiel v poriadku, obsah je však poškodený
Menej obvyklá situácia je stav, kde napriek našim snahám zabezpečiť bezpečnosť produktu počas prepravy výplňovým materiálom je na vonkajší obal položený ťažší predmet alebo je vyhrkaný do bezvedomia.
Krabica v tomto prípade nebýva poškodená, avšak pokiaľ sa jedná o sklenený alebo plastový produkt (napr. aj fľaša), môže byť vo vnútri obalu rozbitý. V prípade plechových krabíc môže byť viditeľná značná preliačenina.
Situácia je však riešiteľná.
Doma si prezri obsah zásielky, a ak sú produkty výrazne poškodené alebo rozbité, prosím odfoť ich a pošli nám fotky cez náš reklamačný formulár alebo priamo náš mail.
Kompenzáciu / výmenu produktu / storno objednávky vyriešime čo najskôr.
Takéto reklamačné konanie býva bežne vyriešené do 14 dní.
Nepozdáva sa mi kvalita produktu
Ak si obdržal produkt, ktorý sa ti kvalitatívne nepozdáva, farba produktu je zvláštna (napr. ako leopardie škrvny), vonia zvláštne až zatuchlo, prípadne ti prišiel produkt po dátume spotreby, neváhaj nás kontaktovať. Výmenu produktu / kompenzáciu / storno objednávky vyriešime čo najskôr.
Vzhľadom na rôzne pečate jednotlivých produktov nie je možné skontrolovať kvalitu každého jedného z nich, preto prosím buď ohľaduplný.
Takéto reklamačné konanie býva bežne vyriešené do 7 dní.
Objednávka bola akceptovaná, neuhradená
S ohľadom na naše obchodné podmienky je v tomto prípade možné objednávku jednoducho zrušiť napísaním na náš mail, chat, alebo zavolať na tel. číslo uvedené v sekcii Kontakty
Objednávku som prevzal a uhradil, ubehlo viac ako 14 dní
V tomto prípade ťa poprosíme produkty pekne zabaliť, na krabičku dať mašľu a podarovať ich niekomu, kto ich ocení. Tiež robíme impulzívne nákupy, z tvojej objednávky sme sa potešili, ale nechceme aby si bol smutný ohľadom tvojho nákupu u nás.
Ak je tovar neotvorený, nepoškodený a vhodný na opätovný predaj, kontaktuj nás, pravdepodobne sa dohodneme na výmene tovaru za iný. Vedel si, že máme otvorené už 4 segmenty?
Objednávku som prevzal a uhradil
S ohľadom na naše obchodné podmienky je v tomto prípade možné objednávku jednoducho zrušiť napísaním na náš mail, chat, alebo zavolať na tel. číslo uvedené v sekcii Kontakty.
V prípade vrátenia bez udania dôvodu je nutné poznamenať, že späť potrebujeme dostať neotvorený a nepoužitý tovar v stave vhodnom na opätovný predaj.
Ak bude tovar otvorený alebo použitý, riadime sa reklamačnými podmienkami, ktoré sú k dispozícii na tejto stránke. Ak je tovar neotvorený a vhodný na opätovný predaj, môžeš očakávať bleskovo rýchle vybavenie.
Je nutné nám uviesť číslo účtu, na ktorý máme vrátiť peniaze za objednávku.
Vrátenie peňazí prebehne v horizonte 3-5 dní (prijatie pôvodnej platby, verifikácia platiteľa, odoslanie peňazí, vystavenie dobropisu)
Objednávka je na ceste ku mne, platba kartou
S ohľadom na naše obchodné podmienky je v tomto prípade možné objednávku jednoducho zrušiť napísaním na náš mail, chat, alebo zavolať na tel. číslo uvedené v sekcii Kontakty.
Prosíme ťa o skorú reakciu, kuriéra vieme otočiť takmer pred dverami. Alternatívne môžeš odmietnúť prebratie zásielky.
Je nutné nám uviesť číslo účtu, na ktorý máme vrátiť peniaze za objednávku.
Vrátenie peňazí prebehne v horizonte 3-5 dní (prijatie pôvodnej platby, verifikácia platiteľa, odoslanie peňazí, vystavenie dobropisu)
Objednávka je na ceste ku mne, dobierka
S ohľadom na naše obchodné podmienky je v tomto prípade možné objednávku jednoducho zrušiť napísaním na náš mail, chat, alebo zavolať na tel. číslo uvedené v sekcii Kontakty.
Prosíme ťa o skorú reakciu, kuriéra vieme otočiť takmer pred dverami.
Alternatívne môžeš objednávku neprevziať a v rovnakom stave sa vráti naspäť k nám.
Objednávka bola akceptovaná, uhradená
S ohľadom na naše obchodné podmienky je v tomto prípade možné objednávku jednoducho zrušiť napísaním na náš mail, chat, alebo zavolať na tel. číslo uvedené v sekcii Kontakty
Je nutné nám uviesť číslo účtu, na ktorý máme vrátiť peniaze za objednávku.
Vrátenie peňazí prebehne v horizonte 3-5 dní (prijatie pôvodnej platby, verifikácia platiteľa, odoslanie peňazí, vystavenie dobropisu)